wtorek, 5 stycznia 2016

Spotkanie Lubuskich Blogerek

Witajcie,
dawno dawno temu, a dokładniej w listopadzie odbyło się spotkanie lubuskich blogerek... W uroczej herbaciarni Bubble Me miło spędziłyśmy kilka godzin sącząc herbatkę i wcinając babeczki od Babeczkarni.

*za zdjęcia dziękuję dziewczynom ;) 
- koniecznie zajrzyjcie na ich blogi!
     Na spotkaniu poznałyśmy Panią Darię z salonu Hexeline (Galeria Grafitt). Głównym tematem była klasyczna mała czarna w różnych odsłonach. Odwiedziły nas też Panie z Oriflame, testowałyśmy, zadawałyśmy pytania i wykonałyśmy cudowny zabieg pielęgnacyjny na dłonie. Skóra naszych dłoni po tym spotkaniu była miękka, delikatna i odżywiona.
*za zdjęcia dziękuję dziewczynom ;) 
- koniecznie zajrzyjcie na ich blogi!
       Każda blogerka miała szansę opowiedzieć coś o sobie i swoim blogu, czyli jak zawsze było bardzo miło ;) Oczywiście nie zabrakło również wyczekiwanych prezentów, za co serdecznie dziękujemy naszym sponsorom.

  Kosmetyki Ingrid Cosmetics od Verona
 oraz zaproszenia na spotkanie - nie mogę się doczekać!




Katalog  Oriflame oraz drobny upominek. Ja wylosowałam miodowy balsam z miodu i wosku! Takie małe cudeńko...
Geekfashion - podarował mi poszewkę na poduszkę z wizerunkiem modnego ulubionego kota! Do pary dołączyły świetne skarpetki.


Małą armię akcesoriów nadesłała I.M.P.A. (chociaż dotarły z małym opóźnieniem).

Aromaterapię zafundowała nam  Pachnąca szafa. Sprawdzają się przy relaksie.

 Cederroth zadbał o nas i przesłał plastry, które od razu mi się przydały.

Galeria Grafitt wysyła nas do Fabryki Formy, abyśmy mogły się trochę zasapać.
Promoszop.pl zaprosił nas na zakupy w internetowej perfumerii Douglas! 
HairSPA podarowało nam zniżkę na turbany termalne, ale nie skorzystałam.



 I taka tam ulotka...

Jak zwykle bardzo miło wspominam spotkanie i z niecierpliwością czekam na następne!!
Zapraszam na blogi dziewczyn. Odwiedzać!!

6 komentarzy:

  1. Świetne są takie spotkania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę! Od dawna marzę żeby wziąć udział w takim spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co myślisz o Bio Oil? Zastanawiam się nad zakupem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super cieszę się że są społeczności które działają razem. Ja tworzę swoje treści trochę samodizelnie mimo ekipy Mój blog rekrutacyjny ale nie miałem pewności jak to precyzyjnie rozbić klimat. Magiczne klimaty wytwrzają się przez komunikacje. Warto się uczyć od lepszych od siebie. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i każdy komentarz :)
USUNĘ KOMENTARZE Z LINKAMI DO BLOGÓW !
USUNĘ KOMENTARZE Z LINKAMI DO BLOGÓW !
i tak odwiedzam blog każdej osoby komentującej!